مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 17:522022-10-05حوادث

سرباز وظیفه شناس کاشانی، مانع از تلف شدن ده ها رأس دام و طیور شد


رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با اقدام به موقع و سریع یک سرباز وظیفه پلیس کاشان آتش سوزی در یک دامداری بلافاصله خاموش شده و از تلف شدن ده ها رأس دام و طیور جلوگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، رضا الوندی رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: چندی پیش یکی از سربازان وظیفه فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان پس از اتمام مأموریت خود حین مراجعه به منزل در راه متوجه آتش سوزی در یک دامداری می شود.

وی افزود: این مأمور بلافاصله در محل متوقف شده و با پلیس 110 و آتش نشانی تماس گرفته و موضوع را به آنان اطلاع می دهد و با این اقدام به موقع و سریع مأمور مربوطه آتش نشانان در محل حضور یافته و در کمترین زمان ممکن اقدام به اطفای حریق می کنند.

الوندی با بیان اینکه اقدام به موقع و سریع این مأمور در اطلاع رسانی آتش سوزی از خسارت بیشتر به محل و تلف شدن ده ها رأس دام و طیور جلوگیری شد، گفت: صاحب دامداری که در محل حضور نداشت پس از اطلاع از موضوع سراسیمه به محل آمده و پس از مشاهده وضعیت ضمن شکربه درگاه الهی از احساس مسؤولیت این سرباز وظیفه شناس که از ایجاد خسارت مالی جلوگیری کرده بود تقدیر و تشکر کرد.

رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از قدردانی ویژه از مامور مذکور توسط فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرباز وظیفه شناس کاشانی، مانع از تلف شدن ده ها رأس دام و طیور شد

سرباز وظیفه شناس کاشانی، مانع از تلف شدن ده ها رأس دام و طیور شد