مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 20:172022-10-05سياسي

دشمن دلسوز ما نیست و صرفا بدنبال غارت منابع ما است


مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: دشمن دلسوز من و شما نیست، فقط می خواهند منابع ما را غارت کنند و بروند، ما نباید آب به آسیاب دشمن بریزیم.

- حجت الاسلام علی درویشی در گفت وگو با خبرگزاری فارس در خرم آباد  در رابطه با اغتشاشات اخیر اظهار داشت: خیانت ها و سیاست های دشمن توسط گردانندگان آب و تاب داده می شود و چند جوان نیز با توجه به مشکلات موجود جامعه تحت تاثیر قرار می گیرد و به خیابان می ریزند.

  وی افزود: افراد راس کار و  مسئولان بالای نظام دورانی با دست خالی در مقابل دشمن ایستاده اند و رزمنده جبهه ها بودند، دشمن با خودش چه فکری می کند؟ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه  دشمن برای این کارها سرمایه گذاری می کند، بیان کرد: کار فرهنگی و اعتقادی نیروهای حزب الهی باید بیشتر باشد و تلاش بیشتری کنند به ویژه  زمانی که بحث حجاب وسط باشد.

  وی گفت: آمریکا در افغانستان، عراق و سوریه شکست خورد، چون منطقه غرب آسیا متعلق به ایران است، ایران سیاست آمریکا را نقش بر آب می کند بنابراین مجبورند در آذربایجان فتنه هایی بر پا کند یا فتنه های داخلی ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن دلسوز ما نیست و صرفا بدنبال غارت منابع ما است

دشمن دلسوز ما نیست و صرفا بدنبال غارت منابع ما است