مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 00:022022-10-05بين الملل

انصارالله: توانایی هدف قرار دادن عمق خاک عربستان سعودی و امارات را داریم


یک عضو ارشد جنبش انصارالله یمن گفت که در صورت عدم برآورده شدن حقوق مردم یمن، نیروهای یمنی توانایی حمله به عمق خاک عربستان سعودی و امارات را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله و امارات را دارند.

او به شبکه المیادین گفت: این توانایی و جرئت را داریم که تأسیسات نفتی عربستان سعودی و امارات را در صورتی عدم براورده شدن خواسته هایمان هدف قرار دهیم .

  یحیی سریع  سخنگوی نیروهای مسلح یمن نیز شامگاه روز سه شنبه در پیامی توییتری بار دیگر به شرکت های سرمایه گذار در امارات و عربستان هشدار داد و از آنها خواست تا فرصت هست از این کشورها بروند.

  وی در این پیام توییتری نوشت: برادر سرمایه گذار، برای اطمینان از اینکه بیشتر ضرر نکنید، باید سرمایه گذاری خود از یک کشور متجاوز به کشور دیگر را منتقل کنید.

سرمایه گذاری در کشورهایی نظیر امارات و عربستان سعودی سرشار از خطر است.

(هنوز) فرصت هست .

آتش بس دو ماهه یمن با میانجیگری فرستاده ویژه سازمان ملل به این کشور، پس از دو بار تمدید تا دوم اکتبر (10 مهر) به پایان رسید و  سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه یکشنبه در پیامی در توییتر به تمامی شرکت های نفتی در امارات و عربستان هشدار داد که به سرعت این کشورها را ترک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله: توانایی هدف قرار دادن عمق خاک عربستان سعودی و امارات را داریم

انصارالله: توانایی هدف قرار دادن عمق خاک عربستان سعودی و امارات را داریم