مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 08:072022-10-06بين الملل

یک بام و دو هوای تل آویو؛ همبستگی با زنان ایران، سرکوب زنان در فلسطین اشغالی


رژیم صهیونیستی که کارنامه سیاهی در برخورد خشونت بار با معترضان اسراییلی دارد، با وجود فرونشستن غبار اغتشاشات اخیر در ایران، همچنان در حال تحریک افکار عمومی علیه این کشور با نقاب حمایت از حقوق زنان است.

-   این عکس ها تنها گوشه ای از برخورد پلیس رژیم صهیونیستی با زنان اسراییلی در جریان تظاهرات در اعتراض به خشونت علیه زنان در اسراییل و عملکرد کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو، است.

حال شهرداری قدس با درج شعار زن، زندگی، آزادی در زیر فراخوان تظاهرات اعلام همبستگی با زنان ایران، خود را حامی حقوق زنان ایران و طرف خواهان برقراری عدالت در ایران نشان می دهد و زنان قربانی خشونت پلیس اسراییل را در تل آویو، درست قلب پایتخت رژیم صهیونیستی فراموش می کند.

  سوالی که باید در اینجا از شهرداری قدس غربی اشغالی که مدعی حمایت از زن، زندگی و آزادی است، پرسید این است که چرا این مرکز، اقدام مشابهی در قبال خشونت های اعمال شده علیه زنان اسراییلی معترض به سیاست های تل آویو،  سوء استفاده های جنسی  افسران عالی رتبه ارتش اسراییل از زنان و دختران زیر دست خود، تعرض های متعدد به زنان در بخش های مختلف رژیم صهیونیستی انجام نداده است و با این زنان ابراز همدردی و همبستگی نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بام و دو هوای تل آویو؛ همبستگی با زنان ایران، سرکوب زنان در فلسطین اشغالی

یک بام و دو هوای تل آویو؛ همبستگی با زنان ایران، سرکوب زنان در فلسطین اشغالی