مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 10:072022-10-06سياسي

موفقیت ایران در عبور از تحریم ها راز حمایت آمریکا و اروپا از آشوب ها


آمریکا و اروپا از موفقیت های کشور درعبور از تحریم ها عصبانی هستند.

آنها ضایعه درگذشت مهسا امینی و التهابات اخیر در برخی نقاط کشور را بهانه کرده و ضمن حمایت گسترده از آشوبگران تشدید تحریم ها علیه ایران را در دستورکار قرار داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، را کلید بزند.

غرب و تکرار سناریوی فشار در فتنه 88 و آبان 98 تحلیل رفتار آمریکا در موارد مشابه (فتنه 88 و آبان 98) حاکی از آن است که هدف اصلی واشنگتن از تلاش برای ظهور و بروز رییس جمهور وقت آمریکا، سه ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری 88 در ایران، در پیام نوروزی خطاب به ایرانیان اعلام کرد که می خواهد با رهبران جمهوری اسلامی صحبت کند.

او در فروردین 88 هم در نامه ای به رهبر معظم انقلاب از ایشان خواسته بود که برای آغاز فصل جدیدی از مناسبات بین ایران و آمریکا به واشنگتن کمک کند.

اما تنها بعد از گذشت یک سال از فتنه 88 بود که ایران به دنبال قطعنامه 1929 شورای امنیت سازمان ملل رسماً زیر فصل هفتم منشور سازمان ملل و بند 41 آن قرار گرفت و تحریم های شدید اقتصادی علیه ایران مقرر شد.

رییس جمهور دموکرات آمریکا که بعد از وقایع 88، حمایت از جنبش سبز را یکی از اهداف استراتژیک ایالات متحده عنوان کرده بود پس از صدور قطعنامه 1929، قانون سیسادا یا قانون تحریم های جامع ایران (مصوبه سنا) را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت ایران در عبور از تحریم ها راز حمایت آمریکا و اروپا از آشوب ها

موفقیت ایران در عبور از تحریم ها راز حمایت آمریکا و اروپا از آشوب ها