مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 11:172022-10-06سياسي

پاسخگویی به سوالات دینی به زبان های ترکی و عربی


پاسخگویی به سوالات و شبهات به دو زبان ترکی و عربی در بخش تلفنی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد اصغری رییس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی با اعلام این خبر اظهار کرد: بنا بر مصوبه شورای سیاست گذاری مرکز مبنی بر پاسخگویی به هموطنان ترک زبان و عرب زبان، مرکز اقدام به شناسایی کارشناسان پاسخگو به این زبان ها و ارائه آموزش های لازم نمود و پس از راه اندازی زیرساخت های فن آوری، این امکان را به سامانه پاسخگو اضافه کرد.

وی ادامه داد: این تصمیم ناشی از نیازسنجی صورت گرفته و با توجه به درخواست مکرر مخاطبان برای راه اندازی پاسخگویی عربی و ترکی صورت گرفت.

رییس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی خاطر نشان کرد: در مرحله نخست پاسخگویی این زبان ها در دو بخش احکام شرعی و مباحث اعتقادی ویژه هم وطنان داخل کشور می باشد و در آینده به دیگر گروه های پاسخگویی مرکز گسترش خواهد یافت.

شایان ذکر است مخاطبان محترم برای استفاده از این قابلیت جدید می توانند با شماره تلفن 096400 تماس گرفته و از زمان بندی کارشناسان پاسخگو به این دو زبان مطلع شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی به سوالات دینی به زبان های ترکی و عربی

پاسخگویی به سوالات دینی به زبان های ترکی و عربی