مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 12:072022-10-06پزشكي

اجرای طرح نذر آب در یزد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: پنجمین دوره طرح ملی نذرآب با عنوان نذرآب 5 و اعزام تیم پزشکی به شهرستان های خاتم و مروست اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محسن حرازی زاده یزدی صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران  اظهار کرد: در راستای طرح ملی نذر آب 5، تیم درمانی جمعیت هلال احمر استان یزد متشکل از 6 نفر پزشک متخصص شامل متخصص داخلی، عفونی، اطفال، زنان و زایمان، قلب و عروق، ارتوپدی، ماما و پزشک عمومی،  روانشانس و مشاوره و نیرو های داوطلب هلال احمر استان و اعضا جوانان هلال احمر یزد به عنوان تیم سحر به مناطق محروم شهرستان های خاتم و مروست اعزام می شوند.

وی افزود: طرح ملی نذر آب 5 در سه محور حمایت های معیشتی، خدمات درمانی و برخورد با تنش های آبی به شکل استقرار تانکر و لوله کشی برای دسترسی مردم به آب آشامیدنی سالم اجرایی می شود.

حرازی زاده با اشاره به ارائه خدمات درمانی و ویزیت و داروی رایگان از سوی این تیم تصریح کرد: اجرای این طرح از 13 لغایت 15 مهرماه 1401 در شهرستان های خاتم و مروست و همچنین روستا های مناطق محروم هرات خواهد بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: طرح نذر آب 5 با مشارکت پزشکان داوطلب و خیرین و همچنین مشارکت خانه های هلال استان به منظور ارائه خدمات بشر دوستانه و با هدف کمک به بهبود سطح سلامت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نذر آب در یزد

اجرای طرح نذر آب در یزد