مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 12:322022-10-06سياسي

اجرای طرح های مردم یاری درمناطق محروم فارس


فرمانده انتظامی استان ضمن تشریح برنامه های هفته فراجا گفت:پایه و اساس ماموریت پلیس ، ارتباط مستمر و نزدیک با مردم است و خدمت بی منت تا پای جان و در راستای حفظ ارزش ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رهام بخش حبیبی امروز ضمن تبریک فرا رسیدن هفته فراجا، اظهار داشت: امسال هفته فراجا با شعار پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس از روز چهارشنبه 13 مهر همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) آغاز و تا روز سه شنبه 19 مهر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: برنامه های هفته فراجا در استان فارس با چندین برنامه معنوی از جمله غبارروبی حرمین مطهر در شهر شیراز ، دیدار با نماینده ولی فقیه و علما، غبارروبی قبور مطهر شهدا و دیدار با خانواده های معزز شهدا و جانبازان آغاز خواهد شد.

سردار حبیبی گفت: در طول هفته فراجا برنامه های متعددی همانند اجرای طرح های مبارزه با مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر، طرح های مردم یاری در برخی مناطق محروم و ارائه خدمات درمانی به شهروندان پیش بینی شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در روز پایانی هفته فراجا نیز ملاقات مردمی با شهروندان و رسیدگی به مشکلات آنان و همچنین اجرای برنامه های فرهنگی برای دانش آموزان و دانشجویان در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های مردم یاری درمناطق محروم فارس

اجرای طرح های مردم یاری درمناطق محروم فارس