مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 12:322022-10-06سياسي

دشمنان با تخریب بنیان خانواده، به دنبال از بین بردن قداست زنان هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، زهرا شیخی، نماینده مردم اصفهان در سفید و خانواده های تک فرزندی در حال پیش بردن اقدامات خود هستند.

وی ادامه داد: در گذشته ساده زیستی رکن اصلی خانواده های ایرانی بود اما در حال حاضر تجمل گرایی در دستور کار قرار گرفته و در مواردی از جمله عمل جراحی زیبایی، استفاده از لوازم های ارایشی و دیگر موارد رتبه های تک رقمی در دنیا را داریم.

شیخی با تأکید بر اینکه از دیگر لایه های عملیاتی طرف مقابل جنگ های سیاسی است، خاطرنشان کرد: در این راستا مطالبات جنسیتی و ضد ارزشی را با محوریت زنان پیش می برند و در این راستا بحث زن و خانواده به چالشی اصلی تبدیل می شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لایه بعدی عملیات دشمنان جنگ روانی با ابزار رسانه است و در این راستا با التهاب آفرینی جامعه را دچار اغتشاش می کنند و سرباز اصلی این میدان نیز زنان هستند.

وی با بیان اینکه لایه آخر عملیات نیز جنگ اطلاعاتی است، خاطرنشان کرد: در داخل کشور با خلأ جدی رسیدن به الگوی بانوی تراز انقلاب اسلامی مواجه هستیم و تلاش دشمن این است که از این خلأ استفاده کند و این موضوع نیازمند متولی، اتاق فکر و بودجه است تا در کشور الگوها و پیشران هایی تربیت شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان با تخریب بنیان خانواده، به دنبال از بین بردن قداست زنان هستند

دشمنان با تخریب بنیان خانواده، به دنبال از بین بردن قداست زنان هستند