مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 13:422022-10-06سياسي

هدف و نیت قبلی در پشت حوادث شهر دهدشت بود


فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف و نیت قبلی در پشت حوادث شهر دهدشت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه شهر یاسوج به مناسبت هفته نیروی انتظامی دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار سردار کیقباد مصطفایی با تبریک این هفته به پرسنل انتظامی استان اظهار کرد: این هفته از روز 13 مهرماه تا 19 مهر با شعار پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس برگزار می شود.

فرمانده انتظامی استان در ادامه اظهارات خود به موضوع اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: با هدایت های مقام معظم رهبری و با حضور همه آحاد مردم در صحنه نقشه دشمنان و بدخواهان نقش بر آب شد.

مصطفایی با بیان اینکه دشمنان به دنبال قرار دادن پلیس و مردم در مقابل هم بودند یادآور شد: مردم ماهیت این جریان را شناختند تعدادی افراد زودباور و ساده اندیش هم با دشمنان همدست شدند و خسارت های زیادی به مردم و اموال آن ها وارد کردند.

وی با بیان اینکه پلیس در این حوادث خویشتن داری و صبر و متانت به خرج داد افزود: خوشبختانه اکنون شاهد آرامش صد درصدی در استان کهگیلویه و بویراحمد و کل کشور هستیم هر چند در حوادث اخیر در نقطه ای از استان ما هم حوادثی به وجود آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف و نیت قبلی در پشت حوادث شهر دهدشت بود

هدف و نیت قبلی در پشت حوادث شهر دهدشت بود