مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 15:022022-10-06اقتصادي

در زمینه صادرات پهپاد فعال هستیم/ برنامه تولید هواپیمای سبک را داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت در حاشیه بازدید از طرح هواپیمای ملی ایران جت 72 در دانشگاه امیر کبیر گفت: - وزیر صمت گفت: پروژه های هواپیمای 72 نفره و 150 نفره با مشارکت 6 دانشگاه و چندین شرکت دانش بنیان در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت در حاشیه بازدید از طرح هواپیمای ملی ایران جت 72 در دانشگاه امیر کبیر گفت: صنعت هوایی، صنعت پیشران است.

اگر ما در این صنعت رشد کنیم، می تواند سایر صنعت ها را به حرکت دربیاورد و فناوری هایی که در اینجا توسعه پیدا می کند در جای دیگری هم به درد می خورد.

وی ادامه داد: ما در سال گذشته برای اولین بار در وزارت صنعت، معدن و تجارت، دفتر صنایع هوایی را ایجاد کردیم که قبلا وجود نداشت.

به خاطر اهمیت این حوزه در چهار سرفصل در صنعت هوایی می توان کار کرد.

مسئله اول، پهپادهاست که در به اوج رسیدیم خوشبختانه و صادرات پهپاد ها را داریم.

فاطمی امین بیان کرد: موضوع بعدی، هواپیما های سبک زیر 20 نفر است که این را هم چندین شرکت در کشور، کار را آغاز کردند و ما با آن ها تعامل داشتیم و به دنبال این هستیم که حمایت کنیم از تولید هواپیمای سبک 12 نفره و 17 نفره و بازار هوانوردی عمومی را در کشور توسعه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در زمینه صادرات پهپاد فعال هستیم/ برنامه تولید هواپیمای سبک را داریم

در زمینه صادرات پهپاد فعال هستیم/ برنامه تولید هواپیمای سبک را داریم