مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 15:172022-10-06سياسي

به دنبال توسعه طرح خودروی برقی هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدحسن قدسی پور؛ رییس دانشگاه امیرکبیر در حاشیه بازدید از طرح هواپیمای ملی ایران جت 72 در دانشگاه امیر کبیر گفت: - رییس دانشگاه امیرکبیر گفت: ما در دوره جدید قصد داریم که در چند زمینه استراتژیک ورود پیدا کنیم و پایان نامه ها و اساتید و همه توان دانشگاه را در آن جهت ها سوق دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدحسن قدسی پور؛ رییس دانشگاه امیرکبیر در حاشیه بازدید از طرح هواپیمای ملی ایران جت 72 در دانشگاه امیر کبیر گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر از دیرباز، رفع نیاز جامعه یکی از اهداف بلند و عالی اش بوده و در این جهت تلاش کرده است.

ما در دوره جدید قصد داریم که در چند زمینه استراتژیک ورود پیدا کنیم و پایان نامه ها و اساتید و همه توان دانشگاه را در آن جهت ها سوق دهیم.

وی ادامه داد: برای مثال صنعت هواپیماسازی است که یک مطالعه کلان در این زمینه در دانشگاه انجام شد و یک قسمتی از این هواپیماسازی صنعت هوایی و یک قسمتش هواپیمای 72 نفره است که ما روی هوشمندسازی و برنامه ریزی مفصلی داشتیم و داریم و کار می کنیم روی ماهواره و همچنین دانشگاه بسیار انرژی گذاشته است و الان پتانسیل بسیار بالایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال توسعه طرح خودروی برقی هستیم

به دنبال توسعه طرح خودروی برقی هستیم