مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 18:522022-10-06سياسي

حق شناس: عملکرد صداوسیما تاثیری جز بی اعتمادی ندارد


در روزهای اخیر، صداوسیما در اقدامی عجیب تصویری بدون سانسور از یک زن برهنه در خارج از کشور را نشان داد و با جملاتی کنایه دار اعلام کرد که معترضان و طرفداران بی حجابی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از رویداد 24، محمدجواد حق شناس در این باره می گوید: اساسا یک رسانه زمانی که می خواهد سیاست ها و چارچوب های حاکم بر اداره خود را ترتیب دهد، تلاش می کند بتواند بیشترین ارتباط را با مخاطب خود برقرار کند و نهایتا هدفش هم جلب مخاطب و نظر اوست.

با این رویکرد است که رسانه می تواند نفوذ بیشتری را در میان مخاطبان خود داشته باشد و در بلندمدت، به عنوان یک مرجع مورد اعتماد قرار بگیرد.

صداوسیما درگیر رضایت مخاطب نیست وی ادامه داد: این اصول که مبتنی بر احترام به شعور مخاطب است، زمانی است که هدف و ساختار شکل گیری رسانه مبتنی بر رعایت اصول حرفه ای و برقراری ارتباط منطقی و درست با مخاطب باشد.

زمانی که رسانه به نوعی درگیر رضایت مخاطب نیست و براساس یک ساختار سلسله مراتبی با رویکرد یک سیاستگذاری عامرانه شکل می گیرد، طبیعتا آن چه برایش اهمیت دارد، جلب رضایت مرکز و منبعی است که آن رسانه را شکل داده و مخارج آن رسانه را تامین و منافع یک گروه را تامین می کند؛ در چنین شرایطی آن رسانه بر اساس یک رویکرد خاص سیاست خود را تنظیم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق شناس: عملکرد صداوسیما تاثیری جز بی اعتمادی ندارد

حق شناس: عملکرد صداوسیما تاثیری جز بی اعتمادی ندارد