مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 01:372022-10-06بين الملل

برخورد قاطع ایران با تحریکات و اقدامات گروه های تروریستی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در تماس تلفنی امروز (پنجشنبه) 14 مهر ماه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و «سایمون کاوونی» وزیر امور خارجه ایرلند، - وزیر امور خارجه در گفت وگوی تلفنی با همتای ایرلندی گفت: ایران در مسیر مبارزه با تروریسم به برخورد قاطع با تحریکات و اقدامات گروه های تروریستی ادامه خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در تماس تلفنی امروز (پنجشنبه) 14 مهر ماه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و سایمون کاوونی وزیر امور خارجه ایرلند، آخرین تحولات مناسبات دوجانبه، مذاکرات رفع تحریم ها، حوادث اخیر در کشورمان و سوء استفاده آشوبگران و اغتشاشگران و مداخلات خارجی در تحولات داخلی کشورمان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

امیرعبداللهیان در این گفتگو با اشاره به دیدار اخیر با وزیر خارجه ایرلند در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در خصوص مذاکرات رفع تحریم ها، همتای ایرلندی خود را در جریان آخرین تحولات رو به جلو قرار داد.

وزیر امور خارجه کشورمان بار دیگر شایعات مربوط به فروش پهپاد و سلاح برای استفاده در جنگ اوکراین را قویا تکذیب و بر مواضع جمهوری اسلامی ایران برای حل و فصل بحران اوکراین از طریق سیاسی تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع ایران با تحریکات و اقدامات گروه های تروریستی

برخورد قاطع ایران با تحریکات و اقدامات گروه های تروریستی