مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 11:122022-10-07اقتصادي

افزایش ظرفیت پارکینگ های زیرسطحی به 2 هزارخودرو با راه اندازی پارکینگ توحید


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از افزایش ظرفیت پارکینگ های زیرسطحی تحت نظارت شهرداری اصفهان به 2000 خودرو با راه اندازی پارکینگ توحید خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسین حق شناس معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به وضعیت نامطلوب ترافیکی در برخی از خیابان های شهر گفت: 154 پارکینگ در شهر اصفهان وجود دارد که از این میان، 51 پارکینگ با ظرفیت 11 هزار و 17 خودرو تحت نظارت شهرداری اصفهان فعالیت می کند و مابقی توسط بخش خصوصی تحت نظارت اتحادیه مرتبط اداره می شود.

وی ادامه داد: باتوجه به تراکم ساخت و سازهای موجود در مرکز شهر و عدم وجود زمین با کاربری پارکینگ و همچنین افزایش قیمت ملک در این محدوده ها، چند سالی است شهرداری اصفهان در راستای رفع مشکل کمبود پارکینگ عمومی به حفاری طولی برخی از خیابان ها و احداث پارکینگ های زیر سطحی اقدام کرده است.

حق شناس با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 7 پارکینگ زیرسطحی با ظرفیت هزار و 658 خودرو در حال فعالیت است، تاکید کرد: این ظرفیت با راه اندازی پارکینگ زیرسطحی خیابان توحید که حدود 330 خودرو ظرفیت دارد به حدود 2 هزار خودرو می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت پارکینگ های زیرسطحی به 2 هزارخودرو با راه اندازی پارکینگ توحید

افزایش ظرفیت پارکینگ های زیرسطحی به 2 هزارخودرو با راه اندازی پارکینگ توحید