مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 12:522022-10-07بين الملل

665 کارمند اف بی آی به دلیل سوءرفتار جنسی کار خود را ترک کردند


یک سناتور آمریکایی اعلام کرد سوابق داخلی اف بی آی نشان می دهد 665 کارمند آن در پی تحقیقات درباره سوءرفتار و برای جلوگیری از دریافت نامه های انضباطی نهایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، چاک گراسلی سناتور آمریکایی اعلام کرد سوابق داخلی (اداره تحقیقات فدرال یا پلیس فدرال آمریکا) اف بی آی را از یک افشاگر دریافت کرده که نشان می دهد 665 کارمند آن در پی تحقیقات درباره سوءرفتار و برای جلوگیری از دریافت نامه های انضباطی نهایی خود را بازنشسته کرده یا استعفا داده اند.

  به گفته گراسلی، این افشاگر که وی نامی از او نبرد، گزارش داخلی وزارت دادگستری آمریکا را ارائه کرد که در آن گفته شده کارمندان مذکور بین سال های 2004 و 2020 اف بی آی را ترک کردند که در بین آن ها 45 کارمند ارشد بوده است.

  این سناتور آمریکایی در نامه ای خطاب به کریستوفر ری مدیر اف بی آی و مریک گارلند دادستان کل آمریکا نوشت: اتهامات و سوابق، تصویری شرم آور از سوءرفتار را که زنان در اف بی آی سال ها مجبور به تحمل آن شدند، به تصویر می کشد.

این تخلفات و سوءرفتار تکان دهنده و غیرقابل قبول است.

  دفتر گراسلی اعلام کرد مقامات وزارت دادگستری آمریکا این گزارش را بعد از گزارش آسوشیتد پرس در سال 2020 که اتهامات سوءرفتار جنسی در بین مقامات ارشد اف بی آی را برملا کرده بود، تهیه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

665 کارمند اف بی آی به دلیل سوءرفتار جنسی کار خود را ترک کردند

665 کارمند اف بی آی به دلیل سوءرفتار جنسی کار خود را ترک کردند