مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 14:572022-10-07سياسي

امام جمعه قزوین: برخی ساده لوحان به دنبال اجرای سند 2030 در مدارس ما بودند


در نگاه اجانب، برنامه های 2030 برای کودکان تدوین می شود و برخی ساده لوحان هم تلاش کردند تا آن سند در مدارس ما نیز اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: تقوای الهی زیرساخت، سرمایه و ریشه وحدت است، زیرساخت شرف ملت ها تقوای الهی است، زیرساخت امنیت که همه اکنون خوب قدر کشی در دنیا به راه انداخته اند.

  آیت الله عابدینی با اشاره به روز کودک گفت: در دین اسلام چه پیش از فرزند آوری، حین بارداری و پس از تولد کودک دستورات ویژه ای وجود و لازم است مورد توجه قرار گیرد تا با تکیه بر آن ها کودکان سالمی تقدیم جامعه شود.

  وی اضافه کرد: از بدو تولد، نامگذاری، تغذیه، تعلیم و اخلاق نیز نظام و آموزه های دینی توجه ویژه ای به این مسائل دارد و برنامه های مبسوط و مفصل در دین ما تدارک دیده شده است اما در نگاه اجانب، برنامه های 2030 برای کودکان تدوین می شود و برخی ساده لوحان هم تلاش کردند تا آن سند در مدارس ما نیز اجرایی شود.

  امام جمعه قزوین با بیان اینکه به کودکان فرهیخته کشور خود می بالیم که فهم عمیق بین المللی دارند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند هر فضایی که جوانان وارد آن می شوند، مژده امید، نوسازی و نوآوری را به همراه می آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قزوین: برخی ساده لوحان به دنبال اجرای سند 2030 در مدارس ما بودند

امام جمعه قزوین: برخی ساده لوحان به دنبال اجرای سند 2030 در مدارس ما بودند