مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 14:572022-10-07سياسي

امام جمعه بهمن: تضعیف نیروهای مسلح یعنی تضعیف امنیت کشور


امام جمعه بخش بهمن با بیان این که هیچ جای دنیا مردم به عوامل اقتدار و امنیت خود حمله نمی کنند، گفت: اگر نیروهای نظامی و انتظامی تضعیف شود امنیت کشور تضعیف شده و اگر امنیت تضعیف شود جان و مال و ناموس مان در خطر می افتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده در خطبه های نماز جمعه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در آیین دانش آموختگی نیروهای مسلح، اظهار کرد: یکی از پیام های حضور رهبر در این مراسم خنثی سازی جنگ روانی احمقانه و مذبوحانه دشمن در انتشار گسترده شایعه رحلت رهبر انقلاب بود.

وی هدف دشمنان از اغتشاشات و آشوب ها را متوقف کردن ملت ایران عنوان کرد و افزود: مستندات فراوان می گوید ایران قوی و قدرتمند خار چشم رژیم های یاغی مانند آمریکا، اسراییل و همواره در دستور کار داشته اند.

امام جمعه بخش بهمن گفت: دشمنان برای این آشوب مدت ها برنامه ریزی کردند تا علاوه بر خسارات و مشکلات، حرکت ملت ایران را کند یا متوقف کنند.

لذا دعوا بر سر مسئله حجاب و این گونه مسائل نیست که به فرموده رهبر معظم انقلاب، مسئله سر استقلال و ایستادگی ملت ایران و اقتدار ایران اسلامی است.

خشونت آفرینی دلیل استیصال و درماندگی دشمن است حجت الاسلام علیزاده تصریح کرد: این ها از بعد از انقلاب با بهانه های مختلف به دنبال آشوب به خیابان کشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بهمن: تضعیف نیروهای مسلح یعنی تضعیف امنیت کشور

امام جمعه بهمن: تضعیف نیروهای مسلح یعنی تضعیف امنیت کشور