مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 15:072022-10-07سياسي

لزوم رعایت عدالت، انصاف و تدبیر در بررسی جامع حادثه زاهدان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای قدس زاهدان اظهار کرد: دشمن منتظر استفاده از هر فرصت برای ضربه زدن به وحدت و امنیت جامعه است و لذا هر اقدامی برای اغتشاش و آشوب گری و تخریب که خواست دشمن است، کمک به دشمن است و قویا محکوم است.

وی افزود: باید برخورد بازدارنده صورت گیرد و هزینه تخلف سنگین باشد،ضمن اینکه تبیین صحیح و اطلاع رسانی دقیق و صادقانه با رعایت انصاف از این حادثه باید صورت گیرد.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: جمعه گذشته در زاهدان حوادث ناگواری رخ داد و همه ما را عزادار کرد و خسارتهای مادی و معنوی فراوانی را در پی داشت که مهمترین خسارتهای معنوی آن از دست دادن نیروهای امنیتی و فرزندان مردم بود که اگر سیره پیامبر (ص) الگوی ما باشد جامعه به اینجا نمی رسد.

آیت الله محامی با اشاره به حوادث تلخ هفته گذشته گفت: امنیت از ضرورتهای زندگی و مهم جامعه و خط قرمز نظام اسلامی است و همه ما اعم از نیروهای امنیتی که وظیفه ذاتیشان حفظ امنیت است و هم مردم در حفظ امنیت مسوولیم.

    وی افزود: عدالت و انصاف، عقلانیت و تدبیر در بررسی جامع و منصفانه و احقاق حق همه، هم نیروهای امنیتی و هم مردم  باید در دستور کار قرار گیرد، باید برخورد بازدارنده صورت گیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رعایت عدالت، انصاف و تدبیر در بررسی جامع حادثه زاهدان

لزوم رعایت عدالت، انصاف و تدبیر در بررسی جامع حادثه زاهدان