مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 15:122022-10-07سياسي

نیروی انتظامی برای حفظ امنیت ملی کشور از جان مایه می گذارد


نیروی انتظامی برای حفظ امنیت ملی کشور از جان مایه می گذارد و سپاه پاسداران غیور نیز با قدرت جواب دندان شکنی به دشمنان داده و خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه نطنز ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه نطنز با تبریک گفت: در این روزها نیروهای انتظامی مظلوم واقع شدند و این بدین معنی است که این عزیزان برای عزت و اقتدار جامعه اسلامی و برای تقویت مکتب اسلام از جان خود می گذرند تا گزندی به انقلاب و کشور نرسد.

وی بیان کرد: البته نیروی انتظامی برای حفظ امنیت ملی کشور از جان مایه می گذارد و سپاه پاسداران غیور نیز با قدرت جواب دندان شکنی به دشمنان داده و خواهد داد و از قوه قضاییه درخواست داریم با خائنان داخلی هم برخورد قانونی داشته باشد.

دشمن مخالف ایران قوی و مستقل است حجت الاسلام علیرضا قاسمی امام جمعه بادرود در خطبه های نماز جمعه بادرود اظهار داشت: پانزدهم مهر ماه به نام روز روستا و عشایر نامگذاری شده است، نقش روستاییان در تولید و سازندگی کشور مهم و تعیین کننده است و حقیقتاً روستاییان و عشایر ذخایر این مملکت هستند.

وی با تأکید بر اینکه باید به روستاییان به خاطر تلاش های فراوان و زحماتی که می کشند بیشتر بها داد، افزود: اگر  یک روستایی برای امری به مسؤولان مراجعه کرد، نباید امروز و فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی برای حفظ امنیت ملی کشور از جان مایه می گذارد

نیروی انتظامی برای حفظ امنیت ملی کشور از جان مایه می گذارد