مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 15:322022-10-07ورزشي

دشمن به بهانه آزادی زنان حقوق بانوان را از بین می برد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: دشمنان دلسوز حقوق بانوان نیستند چراکه اگر بودند در کشور خودشان انجام می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر با بیان اینکه در شرایطی که دشمنان از هر فرصتی برای ایجاد تفرقه استفاده می کنند، اتحاد مسلمانان بیش از هر زمان دیگری ضروری است، اظهار کرد: خدمات گذاشته و حتی یک بیانیه نمی دهند و مخفی کاری می کنند که نشان می دهد آن ها به دنبال آشوب و فضا سازی برای تضعیف اقتدار ایران در عرصه بین المللی و جلوگیری از پیشرفت و تمدن آفرینی هستند.

امام جمعه بوشهر تأکید کرد: آمریکا، انگلیس، آل سعود بداند، ایران و ایرانی بر اساس آموزه های اسلامی و انقلابی با بصیرت تاریخی خودش یک قدم از پیشرفت ایران، عقب نخواهد نشست و در مقابل این توطئه ها همواره سربلند بیرون خواهد آمد.

وی اضافه کرد: همه کسانی که به خیابان ها آمدند یکسان نیستند برخی بر اساس هیجان و بعضی دیگر برای پیشبرد اهداف دشمنان آمده اند که باید با سرکردگان آنها برخورد قاطع و قانونی شود.

این مقام مسئول ابراز داشت: جامعه ورزشی و هنری ما یک جامعه پاک و سالم است و با بیانیه دادن چند نفر محیط را نمی توانند آلوده کنند، کسانی که تاکنون سکوت کرده اند مانند فتنه 88 نباشند که پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به بهانه آزادی زنان حقوق بانوان را از بین می برد

دشمن به بهانه آزادی زنان حقوق بانوان را از بین می برد