مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 15:322022-10-07سياسي

هدف دشمن برهم زدن اقتدار نظام جمهوری اسلامی است


تمامی رسانه های معاند، سلطنت طلب و تجزیه طلب های شیطان صفت قصد و نیتشان از بین بردن اقتدار امروز ایران اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام حجت اله اسماعیلی امام جمعه قرچک ظهر امروز در خطبه های و باعث آرامش در حوزه اجتماعی است.

امام جمعه قرچک افزود: تشکر ویژه داریم از درایت و شجاعت فرماندهی شرق استان تهران و فرماندهی شهرستان قرچک بویژه سبزپوشان نیروی انتظامی در راستای تلاش های شبانه روزی که برای آرامش مردم انجام می دهند.

حجت الاسلام اسماعیلی بیان کرد: خدا را شاکریم برای وجود رهبری مقتدر، دانشمند، حکیم، توانمند نظام اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای که در هر زمان پاسخی محکم به یاوه گویان و برهم زنندگان نظم و امنیت و آرامش کشور شدند.

وی تصریح کرد: در طول تاریخ رهبری ایشان در هر زمان موضع گیری و سخنرانی ایشان باعث روشنگری مردم و خنثی سازی دسیسه های دشمن شده است.

خطیب جمعه قرچک تشریح کرد: تمامی رسانه های خارجی و داخلی براندازان، سلطنت طلب  و تجزیه طلب های شیطان صفت قصد و نیتشان تماما از بین بردن اقتدار امروز ایران اسلامی است.

حجت الاسلام اسماعیلی گفت: مقام معظم رهبری تدبیر بسیار مهمی داشتند در رابطه با رویدادهای تاسف آور اخیر، تعبیر ایشان از این اوضاع این بود که دشمن، ایران قوی که رشد و پیشرفت می کند را نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دشمن برهم زدن اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

هدف دشمن برهم زدن اقتدار نظام جمهوری اسلامی است