مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 15:572022-10-07اقتصادي

رواج ویلانشینی در روستاها مورد تأیید دولت نیست


استاندار گیلان گردشگری را یکی از مزیت های استان گیلان خواند و گفت: تبدیل روستا به ویلانشینی و اختلال در سبک زندگی و آسایش روستاییان مورد تأیید دولت نیست بنابراین نباید اجازه دهیم که ویلانشینی در روستاها رایج شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، اسدالله عباسی امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندی های روستاییان گیلان هم زمان با روز ملی روستا و عشایر در روستای جهانی قاسم آباد رودسر اظهار کرد: قاسم آباد دارای مردمانی سخت کوش با آداب ورسوم ویژه ای است به عنوان دهکده صنایع دستی ثبت جهانی شده است.

وی به ظرفیت صنایع دستی در کنار چشم اندازهای طبیعی و گردشگری قاسم آباد به عنوان بستر مناسب ایجاد اشتغال جوانان روستایی این منطقه برشمرد و افزود: توسعه گردشگری و توجه به ظرفیت های بومی روستاها می تواند به اشتغال پایدار روستاها کمک کند.

استاندار گیلان اشتغال پایدار روستایی را ضروری خواند و گفت: توجه به ظرفیت های روستایی استان گیلان که به معاش مردمان این دیار وابسته بوده؛ مانند دامداری، کشاورزی، باغات چای و مرکبات، صنایع دستی و اقتصاد دریا می تواند در توسعه استان تأثیرگذار باشد.

وی توجه به رفع مشکلات روستاییان که چرخ تولید کشور را می چرخاند را مورد تأکید مسؤولان قرار داد و بیان کرد: راه اندازی نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رواج ویلانشینی در روستاها مورد تأیید دولت نیست

رواج ویلانشینی در روستاها مورد تأیید دولت نیست