مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 16:072022-10-07سياسي

دشمن بخواهد یا نخواهد جبهه انقلاب اسلامی هر روز قوی تر می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام امروز در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز اظهار داشت: در حال حاضر دشمنان اسلام و در راس آنها آمریکا و اسراییل تلاش زیادی می کنند که ایران را به هم بریزند و این موضوع کاملا واضح است.

  وی با طرح سوالی مبنی بر اینکه علت این مهم چیست؟ و دشمنی کافران نسبت به مسلمانان را همیشه دیده ایم، اما چرا این روز ها این چنین می کنند؟ افزود: هر وقت آنها احساس می کنند اهداف انقلاب اسلامی دارد محقق می شود بیشتر دشمنی می کنند.

  نماینده، ولی فقیه در فارس با تصریح بر این نکته که دشمن بخواهد یا نخواهد جبهه اسلام و انقلاب اسلامی هر روز قوی تر می شود، گفت: امروز حیطه نفوذ راهبردی مردم ایران چند هزار کیلومتر آنطرف مرزهاست و  قوی شده اند و این کار خداست که رشد کرده ایم و ریشه دوانده ایم.

آیت الله دژکام ادامه داد: از نظر اقتصادی اخیرا شکست تحریم های آمریکایی موجب شد تا خودشان هم اعتراف کنند که مفتضحانه بوده است.

وی افزود: آنها نگاهشان این بود که تحریم های فلج کننده ایران را نابود خواهد کرد و بیش از یک سال و نیم دوام نخواهند آورد، اما امروز دولتی سر کار است که رویکردش این است که تحریم را بی اثر کند نه اینکه از تحریم ها بترسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن بخواهد یا نخواهد جبهه انقلاب اسلامی هر روز قوی تر می شود

دشمن بخواهد یا نخواهد جبهه انقلاب اسلامی هر روز قوی تر می شود