مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 16:122022-10-07سياسي

مقامات صربستان: مصمم به تقویت و توسعه روابط با ایران هستیم


قائم مقام وزیر خارجه و همچنین رییس پارلمان صربستان در دیدار معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران بر تعمیق و توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران تأکید کرده و از علاقه مندی تجار این کشور برای همکاری با شرکای ایرانی خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مقصد دوم سفرش به اروپا و پس از مجارستان 13 مهر ماه وارد صربستان شد.

سفر باقری به دعوت نمانیا استاروویچ قائم مقام وزارت امور خارجه صربستان و به منظور برگزاری نخستین دور از رایزنی های سیاسی ایران و صربستان انجام شد.

* باید چندجانبه گرایی را جایگزین یکجانبه گرایی کرد بر همین اساس، نخستین دور از رایزنی های سیاسی بین ایران و صربستان با حضور علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه و نمانیا استاروویچ قائم مقام وزیر خارجه صربستان روز پنجشنبه 14 مهر در محل وزارت امور خارجه صربستان برگزار شد.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران ضمن ابراز خرسندی نسبت به برگزاری این دور از رایزنی ها، بر تداوم اینگونه نشست ها تأکید کرد و از همتای خود برای سفر به ایران دعوت به عمل آورد.

  قائم مقام وزیر خارجه صربستان نیز ضمن استقبال از این دعوت، ابراز امیدواری کرد که برای ادامه رایزنی ها در آینده نزدیک به تهران سفر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقامات صربستان: مصمم به تقویت و توسعه روابط با ایران هستیم

مقامات صربستان: مصمم به تقویت و توسعه روابط با ایران هستیم