مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 16:522022-10-07سياسي

34 دستگاه متولی امور فرهنگی هستند/ برخی خواص بی بصیرت به وظیفه خود عمل نکرده اند


هر جا مقام معظم رهبری وارد میدان شدند بدانید که خواص بی بصیرت در این جامعه به نقش و جایگاه اصلی خودشان عمل نکرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از پرند حجت الاسلام اسماعیل کاظمی امام جمعه شهر پرند در خطبه های نماز جمعه امروز ضمن توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی در قول و عمل اظهار کرد: برای رسیدن به دولت کریمه فراگیر باید رعایت تقوای الهی و عملی را سرلوحه همه زندگی فردی و اجتماعی خود قرار دهیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با توجه به سیره اهل بیت علیهم السلام در خصوص مردمی بودن مسؤولان گفت: مردمی بودن عنصری است که در سیره و زندگی نبی مکرم اسلام وجود داشته است، مسجد مهمترین شان و جایگاهی  بود که پیامبر در دسترس مردم قرار داد، در مسجد می نشست و تمام امورات مردم را در تمام ساحت ها مدیریت می کرد.

حجت السلام کاظمی ادامه داد: مردمی بودن در ذات پیامبر گرامی بوه است، لذا هر کسی امروز ادعای مدیریت اسلامی دارد باید مردمی بودن و در بین مردم بودن، با مردم زیستن را باید به عنوان یک گفتمان دارا باشد، و خوشحالیم که امروز در دولتی قرار گرفته ایم که مردمی بودن را شان و جایگاه واقعی خودش می داند.

وی ضمن تبریک هفته نتوانست اینترنت ملی را در مجلس مصوب کند و نتوانستند اذهان مردم را روشن کنند، مطالبه ای که سال های سال مطالبه مقام معظم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34 دستگاه متولی امور فرهنگی هستند/ برخی خواص بی بصیرت به وظیفه خود عمل نکرده اند

34 دستگاه متولی امور فرهنگی هستند/ برخی خواص بی بصیرت به وظیفه خود عمل نکرده اند