مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 22:122022-10-07سياسي

پلیس در جایگاه خدمت رسانی به مردم نقش های متعددی دارد


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: امروز پلیس در جایگاه خدمت رسانی به مردم، نقش های متعددی دارد و از نقطه صفر مرزی تا عمق کشور این ماموریت ها و خدمات رسانی انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند،سردار ناصر فرشید امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شعار هفته فراجا امسال با عنوان پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس افزود: ما توفیق خدمت را داریم و انجام وظیفه می کنیم تا مردم در امنیت باشند، وقتی در جامعه ای امنیت باشد می توان انتظار توسعه و پیشرفت داشت.

وی گفت: غیورمردان فراجا با اقتدار کامل از جان، مال، امنیت و عزت مردم پاسداری می کنند و افتخار این را داریم که با عملکردمان اعتماد مردم و مقام معظم رهبری را به دست آوردیم و ایشان در فرمایشات خود مدال با افتخار مجاهدان فی سبیل الله را به کارکنان مواجهه با مشکلات و آحاد مردم، بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: وقتی احساس امنیت بالا و آرامش در جامعه باشد می توان گفت زمینه و بستر شکل گیری توسعه و آبادانی وجود دارد و مقام معظم رهبری در دانشگاه افسری پلیس فرمودند پلیس باید در مقابل مجرمان بایستد و امنیت مردم را تامین کند.

  سردار فرشید تاکید کرد: حفظ ارزش ها، اصول و باورها یکی از وظایف پلیس در کنار تامین امنیت است و ما در اجرای ماموریت ها نیازمند همراهی مردم، مسوولان و همه دستگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس در جایگاه خدمت رسانی به مردم نقش های متعددی دارد

پلیس در جایگاه خدمت رسانی به مردم نقش های متعددی دارد