مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 10:422022-10-08اقتصادي

صادرات 126 هزار تن کالا از استان سمنان/ ارزش دلاری صادرات 55 درصد رشد یافت


معاون امور بازرگانی و اقتصادی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از صادرات 126 هزار تن کالا و رشد 55 درصدی صادرات در این استان طی پنج ماه نخست امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حمیدرضا مداح، معاون امور بازرگانی و اقتصادی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پنج ماه ابتدایی امسال، بیش از 126 هزار تن کالا به ارزش حدود 48 میلیون دلار از گمرک استان سمنان صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته، ازنظر ارزش دلاری 55 درصد رشد را نشان می دهد.

وی افزود: متوسط ارزش دلاری هر تن کالای صادراتی در استان سمنان طی این مدت، 381 دلار است که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته رشد 51 درصدی داشت.

معاون امور بازرگانی و اقتصادی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: طی این مدت کالاهایی ازجمله لوازم خانگی، محصولات لبنی، محصولات پلیمری، پایه نفتی و پتروشیمی، صنایع معدنی فلزی و غیرفلزی، شمش سرب، سیم و کابل، محصولات شیمیایی، شیرینی، شکلات و بیسکوییت، کاشی و سرامیک، کاغذ و مقوا، محصولات پلاستیکی، محصولات فولادی و صنایع نساجی صادر شد.

مداح ادامه داد: این کالاها به کشورهای مختلفی نظیر ارمنستان، ازبکستان، افغانستان، امارات، آذربایجان، پاکستان، ترکمنستان، ترک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 126 هزار تن کالا از استان سمنان/ ارزش دلاری صادرات 55 درصد رشد یافت

صادرات 126 هزار تن کالا از استان سمنان/ ارزش دلاری صادرات 55 درصد رشد یافت