مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 11:022022-10-08اقتصادي

«کندر» به عنوان قطب تولید پوشاک روستایی معرفی می شود


مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان البرز، گفت: طبق بازدیدهای صورت گرفته، روستای کندر می تواند به عنوان قطب تولید پوشاک روستایی معرفی و مورد حمایت قرار بگیرد.

- عبدالله دارایی، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: با توجه به بازدیدهای صورت گرفته از فعالان تولیدی روستای کندر و محصولات موجود در این مراکز می توانیم روستای کندر را به عنوان قطب تولیدی پوشاک روستایی معرفی کنیم.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به اینکه در این میان آمادگی داریم با تسهیلات مالی از این تولیدی ها حمایت ویژه داشته باشیم، اظهار کرد: تسهیلات پشتیبان برای اشتغالزایی روستایی برای روستاییان فراهم است و از فعالان و روستاییان در این زمان درخواست می کنم از فرصت بوجود آمده در این بخش استفاده کنند و در بخش گواهی های مهارتی نیز دستگاه متولی آمادگی خدمت و صدور گواهی را دارند.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به لزوم تقویت اشتغال در روستاها، تصریح کرد: همه فرصت های حمایت برای اشتغال روستایی توسط دولت فراهم شده است، مجوزهای مشاغل خانگی و تسهیلات تعاونی روستایی و اعتبارات قرض الحسنه اشتغالزایی همه برای تقویت اشتغال روستاییان و جوانان عزیز روستایی بویژه زنان و بانوان عزیز پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کندر» به عنوان قطب تولید پوشاک روستایی معرفی می شود

«کندر» به عنوان قطب تولید پوشاک روستایی معرفی می شود