مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 11:472022-10-08اقتصادي

غوغای موتورهای سنگین در کمربندی رفسنجان/پیست موتورسواری، وعده ای که محقق نشد


محورهای شهرستان رفسنجان در روزهایی از هفته تبدیل به پیست موتورسواری می شود و موتورسنگین داران به دلیل نبود پیست موتورسواری، هر عصر جمعه جمعیت زیادی را به سمت کمربندی می کشانند، - خبرگزاری فارس_کرمان، زهرا بمی: رفسنجان یکی از شهرستان های پیشتازی ست که جوانان آن علاقه زیادی به موتورسنگین دارند و بعضی حتی مبلغ هنگفتی که می توان با آن دو یا سه خودرو خرید را برای یک دستگاه موتورسنگین می پردازند که بتوانند در مواقعی خاص مانند روزهای تعطیل با آن مانور دهند.

موتورها معمولا طول هفته در مخفی گاه ها نگهداری می شوند و همین که پایان هفته شد سروصدایشان در شهر بلند می شود و در خیابان ها و بیشتر جاده ها به حرکات نمایشی می پردازند.

گاهی اوقات رعب و وحشت هم ایجاد می کنند و صدایشان در سطح شهر بسیار آزاردهنده است.

اما این مانورها طی این سال ها خسارت های جانی و مالی زیادی هم به بار آورده و هر بار تصمیماتی از سوی مسؤولان گرفته شده و سخن از ساماندهی این موتورسیکلت ها با ایجاد پیست به میان آمده است، اما همچنان روی کاغذ بوده و عملیاتی نشده است.

کمربندی رفسنجان روزهای جمعه و دیگر روزهای تعطیل، همواره محل مانور موتورسنگین سواران است، جوانانی که هیجانات خود را اینگونه تخلیه می کنند و علاقه مندان زیادی را هم به سمت کمربندی می کشانند که آنها را تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غوغای موتورهای سنگین در کمربندی رفسنجان/پیست موتورسواری، وعده ای که محقق نشد

غوغای موتورهای سنگین در کمربندی رفسنجان/پیست موتورسواری، وعده ای که محقق نشد