مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 11:472022-10-08بين الملل

کاری که آمریکا با اینترنت کرد لنین و استالین نمی توانستند!


حمایت دولت آمریکا و برخی دولت های اروپایی از آشوب و ناآرامی در ایران و ادعای حمایت از آزادی بیان و اعتراضات، یک هجو تمام عیار نسبت به واقعیت های سیاه پنهان در ماهیت رژیم های غربی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، حمایت دولت آمریکا و برخی دولت های اروپایی از آشوب و ناآرامی در ایران و ادعای حمایت از در این باره گفت: آمریکا هزینه های بیشتری را بر آن مقام های ایران که مسئول خشونت علیه معترضان هستند، اعمال خواهد کرد.

رژیم ایران، آزادی های اساسی را از مردم خود سلب کرده است.

آمریکا دسترسی ایرانیان به اینترنت را، از جمله از طریق تسهیل دسترسی بیشتر به پلتفرم ها و سرویس های امن و خارجی، آسان تر می کند.

همچنین ویلیام برنز رییس سازمان بدنام سیا که بانی سرکوب ملت ها و ده ها عملیات کودتا و براندازی علیه دولت های مردمی در جهان بوده، به سی بی اس گفت: تظاهرات کنندگان در ایران افرادی فوق العاده شجاع هستند، زنان جوان فوق العاده شجاعی هستند که از بسیاری جهات به ستوه آمده اند.

دولت ایالات متحده به صراحت گفته است که از جریان آزاد اطلاعات و آزادی اینترنت برای معترضان حمایت می کند و خود را به آن متعهد می داند.

کارین ژان پی یر سخنگوی کاخ سفید هم گفته است: ما چندین بار حمایت خود را از همه شهروندان ایرانی که الهام بخش جهان هستند، اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاری که آمریکا با اینترنت کرد لنین و استالین نمی توانستند!

کاری که آمریکا با اینترنت کرد لنین و استالین نمی توانستند!