مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 11:472022-10-08سياسي

پایان تمرینات نظامی سازمان پیمان امنیت جمعی در قزاقستان


تمرینات مشترک نیروهای جمعی سازمان پیمان امنیت جمعی که از 3 اکتبر در دو میدان نظامی استان «ژمبیل» قزاقستان آغاز شده بود، به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، تمرینات مشترکی که سوم اکتبر در میدان های آموزشی ماتیبولاک و گواردسکی قزاقستان و تحت عناوین تعامل-2022 ، جستجوی-2022 و قطار-2022 آغاز شده بود، به پایان رسید.

بنابر سخنان سپهبد مارات حسین اف ، معاون اول وزیر دفاع، رییس ستاد کل نیروهای مسلح قزاقستان، در چارچوب این رزمایش ها اقداماتی در زمینه بهبود انسجام بدنه های فرماندهی و کنترل، آمادگی رزمی و قابلیت همکاری، تجربه شد.

وی افزود: این تمرینات امکان ارتقای مهارت های عملی فرماندهی سازمان پیمان امنیت جمعی برای برنامه ریزی، تضمین ثبات و تداوم و کنترل و همچنین بهبود سطح آموزش میدانی و انسجام را فراهم کرد.

در چارچوب رزمایش قطار ، جستجوی و تعامل نیروهای جمعی سازمان پیمان امنیت جمعی انجام اقدامات لازم در شرایط خرابکاری در راه آهن حین انتقال نظامیان، درگیری مسلحانه در منطقه مسئولیت پیمان امنیت جمعی و محدود کردن مقیاس مناقشه مسلحانه را، تمرین کردند.

در این تمرینات نظامی که روزهای 3 تا 7 اکتبر در میدان های آموزشی ماتیبولاک و گواردسکی استان ژمبیل قزاقستان برگزار شدند، 6 هزار و 500 نظامی کشورهای عضو این سازمان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان تمرینات نظامی سازمان پیمان امنیت جمعی در قزاقستان

پایان تمرینات نظامی سازمان پیمان امنیت جمعی در قزاقستان