مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 11:522022-10-08سياسي

صفر تا صد پرونده پزشکی مهسا امینی/ خط بطلان نهایی بر سناریوی «دروغ بزرگ»


پس از گذشت سه هفته از ماجرای فوت مرحوم امینی و انتشار شایعات و خلاف گویی های بدون سند در نهایت روز گذشته گزارش نهایی پزشکی قانونی درخصوص علت فوت وی منتشر شد تا حقیقت فوت وی آشکار شود.

- خبرگزاری فارس _گروه سلامت: پس از گذشت سه هفته از ماجرای فوت مرحوم امینی در نهایت روز گذشته گزارش نهایی پزشکی قانونی درخصوص علت فوت وی منتشر شد.

از ابتدای وقوع این اتفاق عده ای از پزشکان بدون توجه به رعایت اخلاق پزشکی و اصول بررسی علت فوت بیمار تلاش کردند تا با انتشار برخی مطالب دروغ در فضای مجازی توجه کاربران را به سوی خود جلب کنند و رسانه های معاند نیز با استناد به همین اخبار کذب آتش بیار معرکه شدند تا بتوانند با سو استفاده از احساسات مردم زمینه ایجاد اغتشاش در کشور را فراهم کنند.

ماجرا از این دروغ بزرگ شروع شد؛ شکستگی جمجمه عامل فوت مهسا امینی بوده است ! خط دروغی که توسط عده ای از به اصطلاح پزشکان در فضای مجازی آغاز و با مشخص شدن ابعاد پنهان ماجرا بدون هیچ توضیحی خود را کنار کشیدند.

در این بین اما اظهارات عجیب و تناقض گویی های پدر، وکیل و دایی مرحومه امینی نیز قابل توجه بود و مشخص نیست که چه کسانی پشت پرده خط دهی به این خانواده هستند؟  تقلیل عمل جراحی تومور مغز به برداشتن خال! پدر وی که پیش از این در مصاحبه های مکرر با رسانه ها از جمله در گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفر تا صد پرونده پزشکی مهسا امینی/ خط بطلان نهایی بر سناریوی «دروغ بزرگ»

صفر تا صد پرونده پزشکی مهسا امینی/ خط بطلان نهایی بر سناریوی «دروغ بزرگ»