مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 12:422022-10-08اقتصادي

جزییات تازه در مورد ایران خودرو پاورترین از زبان خطیبی


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: مشکلات موجود در صنعت قوای محرکه نبود حلقه تجاری بازرگانی است و در چنین شرایطی سفارش دهنده قوای محرکه باید دیدگاه اقتصادی داشته باشد و در مرحله اول باید این حلقه مفقوده را اصلاح کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- مهدی خطیبی در بازدید از شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو، با اشاره به توجه ویژه شرکت های خودروساز بزرگ دنیا در راه اندازی شرکت های قوای محرکه گفت: شرکت هایی مانند فیات، اشکودا و تویوتا برای فروش و درآمدزایی بالاتر و دریافت سفارش از کشورهای مختلف، به راه اندازی شرکت های تولید موتور و قوای محرکه اقدام کرده اند.

وی با بیان این که ایران خودرو ظرفیت رهبری قوای محرکه در ایران را دارد، تصریح کرد: از محورهای اصلی و برنامه مهم ایران خودرو راه اندازی ایران خودرو پاورترین است که این شرکت با نام شرکت توسعه تجارت و خدمات قوای محرکه ایران خودرو فعالیت خواهد کرد تا ایران خودرو پیش قراول تولید موتور و قوای محرکه در ایران و منطقه خاورمیانه باشد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به تولیدات قوای محرکه و موتور در این شرکت اظهار کرد: محصولات متنوع موتور و قوای محرکه در شرکت های چرخشگر، ایدم، محور خودرو، نیرومحرکه و محورسازان طراحی و تولید می شود و درصدد هستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تازه در مورد ایران خودرو پاورترین از زبان خطیبی

جزییات تازه در مورد ایران خودرو پاورترین از زبان خطیبی