مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 14:122022-10-08اقتصادي

تکمیل 12 عنوان پروژه صنایع دستی و گردشگری استان ایلام با اعتبار 10 میلیارد تومان


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: تعداد 12 عنوان پروژه در استان به مبلغ 10 میلیارد تومان تکمیل و در حال انجام است.

- فرزاد شریفی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در سفر اول ریاست جمهور و هیات همراه به استان ایلام چندین مصوبه پیرامون زیرمجموعه این اداره کل به تصویب رسید.

وی افزود: اعتبار تعداد 12 عنوان پروژه در استان به مبلغ 10 میلیارد تومان مصوب شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ادامه داد: تکمیل زیرساخت دریاچه سد سیمره (رماوند)، برق رسانی در شهرستان بدره با پیشرفت فیزیکی 100% و با اعتبار یک میلیارد و شصت میلیون تومان همچنین تکمیل زیرساخت گردشگری غار زینگان در بخش به علت عدم تخصیص اعتبار از ردیف زیرساخت گردشگری مورد درخواست اقدامی صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: به علت جابجایی ابلاغ اعتبار از محل ردیف زیرساخت گردشگری به ردیف کمک های فنی و اعتباری از طرف سازمان برنامه و بودجه کشور، هزینه کرد مبلغ 5 میلیارد تومان تخصیص داده شده به اجرای طرح های مصوب غیرممکن بوده و نیز به علت عدم طرح تاسیسات گردشگری که در سالهای گذشته از محل منابع داخلی بانک ها تسهیلات دریافت کرده باشند و در سال 1401 به بهره برداری برسند نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل 12 عنوان پروژه صنایع دستی و گردشگری استان ایلام با اعتبار 10 میلیارد تومان

تکمیل 12 عنوان پروژه صنایع دستی و گردشگری استان ایلام با اعتبار 10 میلیارد تومان