مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 15:122022-10-08فناوري

سامسونگ به دنبال استفاده از جادوی تکنولوژی «لرزشگیر ویدئویی آیفون»


با عرضه آیفون 12 پرو مکس در دو سال پیش، اپل یک ترفند دوربینی جدید به نام «لرزشگیر تصویر با شیفت سنسور» را معرفی کرد که جایگزین فناوری لرزشگیر تصویر اپتیکال (OIS) پرکاربرد در گوشی های هوشمند شد.

- سامسونگ به دنبال استفاده از جادوی تکنولوژی لرزشگیر ویدئویی آیفون با عرضه آیفون 12 پرو مکس در دو سال پیش، اپل یک ترفند دوربینی جدید به نام لرزشگیر تصویر با شیفت سنسور را معرفی کرد که جایگزین فناوری لرزشگیر تصویر اپتیکال (OIS) پرکاربرد در گوشی های هوشمند شد.

 تعیین کمیت دقیق تفاوت کیفیت بین لرزشگیری تصویر به وسیله تکنولوژی شیفت سنسور و تکنولوژی لرزشگیر اپتیکال دشوار است، اما آیفون های پرو اخیراٌ ویدیوهای بسیار بهتری را در مقایسه با رقبای اندرویدیشان، که از تکنولوژی OIS استفاده می کنند، به ثبت رسانده اند.

با عرضه آیفون 12 پرو مکس در دو سال پیش، اپل یک ترفند دوربینی جدید به نام لرزشگیر تصویر با شیفت سنسور را معرفی کرد که جایگزین فناوری لرزشگیر تصویر اپتیکال (OIS) پرکاربرد در گوشی های هوشمند شد.

با الهام گرفتن از فناوری لرزشگیر تصویر درون بدنه (IBIS) در دوربین های حرفه ای، لرزشگیر (تثبیت کننده) تصویر با شیفت سنسور شامل حرکت دادن برد سنسور دوربین اصلی برای جبران حرکات دست و لرزش ها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامسونگ به دنبال استفاده از جادوی تکنولوژی «لرزشگیر ویدئویی آیفون»

سامسونگ به دنبال استفاده از جادوی تکنولوژی «لرزشگیر ویدئویی آیفون»