مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 15:172022-10-08پزشكي

هشدارهای بهداشتی فصل پاییز را جدی بگیرد/کرونا 2 خانواده دیگر را داغدار کرد


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به وضعیت کرونا در استان البرز گفت: این بیماری طی یک روز گذشته دو خانواده دیگر البرزی را داغدار کرده است.

- شهرام صیادی، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، امروز در گفعت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه با آغاز و سرماه خوردگی نیز اضافه می شود توصیه داریم بیش از گذشته مسایل بهداشتی و استفاده از ماسک رعایت شود.

وی در ادامه به آخرین وضعیت کرونا در استان اشاره کرد و ادامه داد: درمدت زمان یک روز گذشته 17 البرزی با علائم کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه طبق آخرین وضعیت اعلامی 77 نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک در بیمارستان های البرز بستری هستند، یادآور شد: روزانه شمار زیادی به مراکز درمانی مراجعه می کنند که تنها چند نفر از آن ها در مراکز درمانی بستری می شوند.

صیادی اضافه کرد: 10 نفر از بیماران بستری در مراکز درمانی البرز، قطعی کووید - 19 هستند، همچنین طی این مدت دو بیمار کرونایی جان خود را از دست داده و مجموع جان باختگان به 6 هزار و 988 نفر رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز مجموع موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک در البرز از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز را 92 هزار و 498 نفر اعلام و اضافه کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 85 هزار و 433


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدارهای بهداشتی فصل پاییز را جدی بگیرد/کرونا 2 خانواده دیگر را داغدار کرد

هشدارهای بهداشتی فصل پاییز را جدی بگیرد/کرونا 2 خانواده دیگر را داغدار کرد