مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 15:422022-10-08پزشكي

پیام های بهداشتی دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت برای فصل پاییز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با شروع فصل پاییز و سرد شدن هوا احتمال ابتلا به سرماخوردگی و آنفولانزای فصلی افزایش می یابد بنابراین لازم است که به منظور پیشگیری از ابتلا به این بیماری های فصلی سیستم ایمنی بدن را تقویت کنیم که راهکار های زیر به .

- با شروع فصل پاییز و سرد شدن هوا احتمال ابتلا به سرماخوردگی و آنفولانزای فصلی افزایش می یابد بنابراین لازم است که به منظور پیشگیری از ابتلا به این بیماری های فصلی سیستم ایمنی بدن را تقویت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با شروع فصل پاییز و سرد شدن هوا احتمال ابتلا به سرماخوردگی و آنفولانزای فصلی افزایش می یابد بنابراین لازم است که به منظور پیشگیری از ابتلا به این بیماری های فصلی سیستم ایمنی بدن را تقویت کنیم که راهکار های زیر به شما برای تقویت سیستم ایمنی کمک می کند:1- خواب کافی داشته باشید.

میزان نیاز به خواب برای حفظ سلامت بدن 8 ساعت در طول شبانه روز است که کمتر و بیشتر از این مقدار می تواند سیستم ایمنی شما را تضعیف کند.

2- فعالیت بدنی کافی داشته باشید.

انجام فعالیت ورزشی متوسط باعث کاهش فاکتور های التهابی و بهبود پاسخ های دستگاه ایمنی به ویروس ها و عوامل بیماری زای احتمالی وارد شده به بدن می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام های بهداشتی دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت برای فصل پاییز

پیام های بهداشتی دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت برای فصل پاییز