مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 16:172022-10-08اقتصادي

افتتاح بیش از 1200 طرح روستایی همزمان با روز «روستا» در کرمان


مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کرمان گفت: به مناسبت گرامیداشت روز روستا، یک هزار و 224 طرح در روستاهای استان کرمان به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرند، منصور خانه گیر مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کرمان امروز در حاشیه افتتاح چند طرح عمرانی روستایی در شهرستان زرند اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت روز روستا، یک هزار و 224 طرح مختلف عمرانی روستایی با اعتباری بالغ بر 623 میلیارد تومان در سطح استان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 سیدرضا حسینی نژاد فرماندار شهرستان زرند هم عنوان کرد: با سرمایه گذاری 128 میلیارد ریال 5 طرح مختلف عمرانی، خدماتی و رفاهی در روستاهای شهرستان زرند به بهره برداری رسید.

به گفته عباس فتاحی بخشدار مرکزی زرند این طرح ها در قالب افتتاح آسفالت و زیرسازی 25 هزار مترمربع معابر روستای روح آباد و اجرای پایش تصویری جمعا با اعتبار 7 میلیارد 200 تومان، اجرای 7 هزار متر مربع آسفالت معابر روستای اسماعیل آباد و افتتاح پارک این روستا جمعا با اعتبار 26میلیارد ریال، اجرای زیرسازی و آسفالت 12 هزار متر مربع معابر روستای علی آباد با هزینه 3 میلیارد تومان هستند.

 وی گفت: با افتتاح این طرح ها قریب به 9 هزار نفر از مزایای آنها بهرمند شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بیش از 1200 طرح روستایی همزمان با روز «روستا» در کرمان

افتتاح بیش از 1200 طرح روستایی همزمان با روز «روستا» در کرمان