مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 16:522022-10-08اقتصادي

پایان عملیات تملک املاک در مسیر بلوار جمهوری اسلامی


مدیر منطقه دو شهرداری قم از اتمام تملک املاک در مسیر بلوار جمهوری اسلامی خبر داد و گفت: برای تملک حدود 96 پلاک تاکنون 170 میلیارد تومان هزینه شده است و در حال حاضر تخریب ابنیه املاک تملک شده مسیر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از واحد خبر منطقه دو شهرداری قم، رضا رحیمی با اشاره به اتمام عملیات تملک املاک بلوار جمهوری اسلامی اظهار داشت: احداث زیرگذر بلوار جمهوری از میدان امام حسین(ع) تا بلوار یادگار امام(ره) یکی از پروژه های کلان و خاص کلان شهر قم محسوب می شود و اجرای آن بهبود ترافیک را در پی خواهد داشت.

وی اهمیت تملک املاک در مسیر این پروژه را موردتوجه قرار داد و افزود: با توجه به اهمیت این پروژه، تلاش های زیادی برای تملک املاک در مسیر اجرای پروژه در سال های گذشته انجام شده و هم اکنون تملک کلیه املاک در این مسیر انجام شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با بیان اینکه تملک املاک واقع در مسیرگشایی ها یکی از مهم ترین و اساسی ترین اقدامات در انجام پروژه هاست، ابراز کرد: در این مسیر برای تملک حدود 96 پلاک تاکنون 170 میلیارد تومان هزینه شده است و در حال حاضر تخریب ابنیه املاک تملک شده مسیر، در حال انجام است.

وی ضمن تقدیر از همراهی و تعامل مالکین در واگذاری املاک خود، اظهار امیدواری کرد که با بهره برداری از زیرگذر که عملیات عمرانی آن پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان عملیات تملک املاک در مسیر بلوار جمهوری اسلامی

پایان عملیات تملک املاک در مسیر بلوار جمهوری اسلامی