مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 16:522022-10-08سياسي

شهید همدانی، سرداری که از تهدیدها فرصت می ساخت


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: شهید حاج حسین همدانی توانست از تهدیدهایی که هم در کشور و هم در جبهه مقاومت بود، فرصت هایی بدست آورد و در جبهه مقاومت تدبیر این شهید از جنگ 30 ساله ای که دشمنان برای کشورهای اسلامی طراحی کرده بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد،آیین بزرگداشت هفتمین سالگرد شهادت سردار حاج و کشورهای مرتجع منطقه طراحی کرده بودند، جلوگیری کند.

وی ادامه داد: شهید همدانی دارای یک شخصیت بسیار معنوی و یک فرمانده بسیار باتدبیر بود و هم قبل از انقلاب و هم بعد از انقلاب در مبارزه با گروه های متعدد ضدانقلاب در شمال غرب و مهار فتنه های مختلف کشور نقش مهمی ایفا کرد و عملکرد بسیار مناسبی در مجموعه سپاه داشت.

اکبری خاطرنشان کرد: شهید همدانی را باید به عنوان یک الگو برای جوانانمان همچون شهید حاج قاسم سلیمانی که خود یک مکتب است، معرفی کنیم و رفتار و عملکرد واقعی این شهید را تبیین کنیم.

وی تصریح کرد: اینکه امروز بعضی از سران فتنه گر کینه ای از حاج حسین همدانی به دل دارند، بخاطر این است که این شهید توانست بسیاری از کسانی را که در سال 88 فریب فتنه گران را خورده بودند جذب کند، که بعضی از آنها در راه انقلاب بعداً شهید شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید همدانی، سرداری که از تهدیدها فرصت می ساخت

شهید همدانی، سرداری که از تهدیدها فرصت می ساخت