مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 17:122022-10-08دانش

کیفیت میزبانی از بیماران خارجی ارتقا یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجتبی غلامپور عصاری مدیرعامل شرکت دانش بنیان آرین سیستم سیلک در اینباره گفت: با توجه به تلاش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای ایجاد تحول در سیستم بازرگانی کشور، - شرکت های خلاق و دانش بنیان با ورود به حوزه گسترده گردشگری سلامت خدمات بهداشتی و درمانی با کیفیت را به گردشگران عرضه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجتبی غلامپور عصاری مدیرعامل شرکت دانش بنیان آرین سیستم سیلک در اینباره گفت: با توجه به تلاش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای ایجاد تحول در سیستم بازرگانی کشور، ما نیز ابتدا به عنوان یک استارتاپ و بعد ها تحت عنوان یک شرکت دانش بنیان تلاش کردیم تا در این عرصه خدمت کنیم.

به گفته مدیران این مجموعه دانش بنیان، با توجه به سابقه آن ها در حوزه تجارت، تلاش کردند تا به وسیله طرح های مبتکرانه، پاسخی فناورانه برای نیاز های کشور در حوزه واردات و صادرات فراهم کنند.

زمانی که یک تاجر یا بازرگان خارجی وارد یک کشور می شود تا محصولی را خریداری کند، ممکن است از بسیاری از اطلاعات بدیهی و اولیه برخوردار نباشد، بنابراین به سامانه های مرجعی نیاز دارد تا وی را به سمت صنایع و تولید کنندگان آن کشور راهنمایی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت میزبانی از بیماران خارجی ارتقا یافت

کیفیت میزبانی از بیماران خارجی ارتقا یافت