مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 17:222022-10-08دانش

فناوری شناختی در آموزش و پروش به کار می رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مهدوی در این نشست با اشاره به فعالیت ها و اقدامات این ستاد در ترویج و ارتقای علوم و فناوری شناختی در محیط های آموزشی و تربیتی در سطح کشور گفت: - دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در نشستی با حضور وزیر آموزش و پرورش از تشکیل کارگروهی مشترک برای کاربست علوم و فناوری های شناختی در آموزش و پرورش گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مهدوی در این نشست با اشاره به فعالیت ها و اقدامات این ستاد در ترویج و ارتقای علوم و فناوری شناختی در محیط های آموزشی و تربیتی در سطح کشور گفت: در طول یک دهه اخیر با تلاش های انجام شده و با استفاده از ظرفیت های شناختی تحولی در آموزش و پرورش ایجاد که اثرات مثبتی به دنبال داشته است.

وی با اشاره به توسعه زیست بوم فناوری شناختی در تربیت، یادگیری و پرورش عنوان کرد: تلاش شد با همکاری مشترک محققان، کارشناسان، اساتید و معلمان، رویکرد های شناختی در برنامه های درسی دانش آموزان، مورد توجه قرار گیرد.

دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی از گسترش زیست بوم پرورش مهارت های شناختی گفت و ادامه داد: بسته های آموزشی و ارتقای شناختی با طراحی آزمون های شناختی در فضا های آموزشی و پرورشی استفاده و بهره برداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری شناختی در آموزش و پروش به کار می رود

فناوری شناختی در آموزش و پروش به کار می رود