مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 17:522022-10-08پزشكي

سامانه الکترونیکی تجویز و توزیع شیر مصنوعی در شیراز رونمایی شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رونمایی از سامانه الکترونیکی تجویز و توزیع شیر مصنوعی را حاصل اندیشه رو به جلو و نوین برشمرد که زمینه ساز خدمتی موثر برای نجات جان نوزادان نارس خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سید وحید حسینی امروز در آیین رونمایی از سامانه الکترونیکی تجویز و توزیع شیر مصنوعی در دانشگاه، این رویداد را حاصل اندیشه رو به جلو و نوین برشمرد که زمینه ساز خدمتی موثر برای نجات جان نوزادان نارس بوده است و از تلاش اساتید پیشکسوت دانشگاه در این زمینه قدردانی کرد.

او با بیان اینکه امسال هفته جهانی شیر مادر با شعار حمایت از تغذیه با شیر مادر؛ مسوولیت مشترک برگزار شد، راه اندازی این سامانه را گامی در راستای تحقق این شعار عنوان کرد و افزود: فعالیت سامانه الکترونیکی شیر مصنوعی از سال 1397 در شیراز با شیر مادر به عنوان یک بنیان مهم برای سلامت فردای جامعه اظهار کرد: با هماهنگی و صرف هزینه های مدیریت شده می توان بسیاری از نیازها و چالش های مربوط به حوزه تغذیه با شیر مادر را حل کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تداوم برگزاری نشست های مشترک با استفاده از تجارب و دانش اساتید صاحب نظر را راهگشای بسیاری از مسائل و دغدغه های این حوزه دانست و با بیان اینکه راه اندازی این سامانه اقدام بزرگی در راستای ترویج تغذیه با ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه الکترونیکی تجویز و توزیع شیر مصنوعی در شیراز رونمایی شد

سامانه الکترونیکی تجویز و توزیع شیر مصنوعی در شیراز رونمایی شد