مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 18:172022-10-08حوادث

واژگونی و انفجار تانکر حمل بنزین در اتوبان شاهین شهر بدون تلفات جانی+عکس


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: عصر امروز در اتوبان آزادگان محور شاهین شهر یک دستگاه پژو 405 در مقابل یک دستگاه تانکر 30 هزار لیتری بنزین واژگون و سپس هر دو خودرو آتش می گیرند.

- منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وقوع حادثه ترافیکی اخیر اظهار داشت: در ساعت 16 و 45 دقیقه عصر امروز در اتوبان آزادگان محور شاهین شهر یک دستگاه پژو 405 در مقابل یک دستگاه تانکر 30 هزار لیتری بنزین واژگون و سپس هر دو خودرو آتش می گیرند.

وی با بیان اینکه با وقوع این حادثه محدودیت ترافیکی توسط راهور برقرار شد، گفت: بلافاصله نیروهای آتش نشانی شاهین شهر به محل اعزام و نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

شیشه فروش با تأکید بر اینکه در حال حاضر محدودیت ترافیکی برطرف شده است، بیان کرد: در این حادثه 30 هزار لیتر بنزین تانکر سوخت شد و تلفات جانی نداشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه برای حمل و نقل هرگونه مواد خطرناک در کشور باید مجوزهای قانونی از واحدهای ذیربط اخذ شود، عنوان کرد: براساس آیین نامه اجرایی ماده 14 مدیریت بحران، حمل و نقل مواد خطرناک ویژگی خاصی دارد و در صورت عدم رعایت ایمنی در هنگام تولید، بارگیری و حمل و نقل سبب آتش سوزی و انفجار و آلودگی محیط می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی و انفجار تانکر حمل بنزین در اتوبان شاهین شهر بدون تلفات جانی+عکس

واژگونی و انفجار تانکر حمل بنزین در اتوبان شاهین شهر بدون تلفات جانی+عکس