مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 18:422022-10-08اقتصادي

ارائه خدمات به سالمندان زنجانی در 4 مرکز


در حال حاضر 2 مرکز روزانه سالمندان و 2 بنیاد فرزانگان به سالمندان خدمات ارائه می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سلمان حسینی مدیرکل بهزیستی استان زنجان در جلسه شورای سالمندان استان با اشاره به تقویت و توسعه تشکل ها و نهادهای مرتبط با سالمندان اظهار کرد: علاوه بر ایجاد تشکل های سالمندان، نیاز به ایجاد بوستان ها و فضای سبز مناسب سازی شده به دلیل کمبود محیط های دوستدار سالمند وجود دارد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با تاکید بر افزایش امید به زندگی و بالا رفتن سن سالمندی گفت: به دلیل توسعه بهداشت و شرایط زندگی سن سالمندی و امید به زندگی به بیش از 72 سال رسیده است که نیازبه برنامه ریزی برای سالمندان را دو چندان می کند.

وی با اشاره به رتبه دهم سالمندی استان زنجان افزود: سالمندی معمولا با مشکلات مختلفی از جنبه های  اقتصادی، روانی، جسمی و اجتماعی آغاز می شود و سالمندان باید با حفظ تندرستی و سلامت، دوره سالمندی مستقل و پر آرامشی  را تجربه کنند.

حسینی تصویب سند سالمندی را در ارائه خدمات بیشتر و پیش بینی شرایط آینده و برنامه ریزی، مهم ارزیابی کرد و گفت: ارتقای سطح فرهنگی جامعه، توانمندسازی سالمندان، حفظ و ارتقای سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی سالمندان، تقویت حمایت های اجتماعی و توسعه زیرساخت ها و تامین منابع مالی پاید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات به سالمندان زنجانی در 4 مرکز

ارائه خدمات به سالمندان زنجانی در 4 مرکز