مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 19:422022-10-08سياسي

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی یزد در حمایت از ایران من+عکس


جمعی از دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی یزد با برپایی تجمعی در پردیس دانشگاه علوم پزشکی توطئه خارجی در برهم زدن آرامش و امنیت کشور را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، در این تجمع دانشجویان با سردادن شعار هایی بر لزوم بصیرت و آگاهی برای مقابله با فتنه دو قطبی سازی در جامعه و دانشگاه تاکید کردند.

اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی یزد هم در این اجتماع دانشجویان را همراهی کرده و بر لزوم تعامل و گفتگو به جای واکنش های احساسی و مقابله گرایانه تاکید کردند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد هم با حضور در جمع دانشجویان با اشاره به اینکه اتفاقاتی که اخیرا در مراکز دانشگاهی رقم می خورد، از خارج از کشور هدایت می شود، از دانشجویان خواست نظرات و نقد های خود را به دور از فضای التهاب مطرح کنند.

دکتر خطیبی افزود: دانشگاه محیط آرامش، محیط علم و نقد است و ما در چارچوب قوانین، پذیرای نقد دانشجویان هستیم.

وی با بیان اینکه زیرپاگذاشتن قوانین، خط قرمز دانشگاه است، اظهار کرد: دانشجویان می توانند در قالب مناظره ها و کرسی های آزاد اندیشی به بیان نظرات خود بپردازند.

در این مراسم همچنین با حضور دانشجویان بنر عفاف و حجاب و بنر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نصب شد و دانشجویان در بیانیه ای دفاع از عفاف و حجاب، برگزاری تری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی یزد در حمایت از ایران من+عکس

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی یزد در حمایت از ایران من+عکس