مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 19:422022-10-08بين الملل

تغییر تاکتیک نظامی روسیه؛ حملات پهپادی و توپخانه ای به زیرساخت های اوکراین


روزنامه آمریکایی به تغییر تاکتیک ارتش روسیه در نبرد با اوکراین اشاره کرد و نوشت، حمله توپخانه ای و پهپادهای انتحاری به زیر ساخت های اوکراین تاکتیک جدید روسیه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک روزنامه آمریکایی روز شنبه در تحلیلی به تغییر تاکتیک ارتش خط مقدم را تهدید می کند.

در ماه گذشته، توپخانه روسیه به نیروگاه های برق در خارکی یف ، زمیف ، پاولوگراد و کرمنچوک حمله کرده و صدها هزار نفر را در بخش های شرقی و مرکزی اوکراین بدون برق گذاشت.

پهپادهای کامیکازه روسیه نیز در هفته های اخیر به اهداف نظامی در سراسر اوکراین حمله کردند.

 به نوشته این روزنامه، وزارت زیرساخت اوکراین اعلام کرده که روسیه در طول جنگ با بیش از 4000 حمله به زیرساخت های اوکراین ضربه زده است.

جان هربست سفیر سابق ایالات متحده در اوکراین نیز در این زمینه گفت که آخرین دور حملات، نشان دهنده تغییر تاکتیکی روسیه است.

وزارت دفاع روسیه روز شنبه اعلام کرد ژنرال ارتش سرگیی سوروویکین به عنوان فرمانده گروه مشترک نیروها در منطقه عملیات نظامی ویژه منصوب شد.

  به دستور سرگیی شویگو وزیر دفاع روسیه این ژنرال روس که پیش تر فرماندهی کل نیروهای هوافضای روسیه را برعهده داشت، فرمانده گروه مشترک نیروهای روسیه در اوکراین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر تاکتیک نظامی روسیه؛ حملات پهپادی و توپخانه ای به زیرساخت های اوکراین

تغییر تاکتیک نظامی روسیه؛ حملات پهپادی و توپخانه ای به زیرساخت های اوکراین