مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 23:372022-10-08اقتصادي

دمشق: اولویت سرمایه گذاری در سوریه با متحدانمان است


سوریه سنگ بنای پروژه ساخت یک مجموعه توریستی را در بندر لاذقیه گذاشته است، در همین حال وزیر گردشگری سوریه تاکید کرد که اولویت سرمایه گذاری در سوریه با کشورهای دوستی است که در مبارزه با تروریسم شریک بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از دیروز جمعه سنگ بنای پروژه ساخت یک مجتمع توریستی درجه یک چهار ستاره را در سایت ژول جمال در ساحل لاذقیه، مهم ترین بندر سوریه در شمال غرب این کشور، گذاشت.

این پروژه توسط شرکت روسی سینارا انت با هزینه تخمینی 150 میلیارد لیره سوریه اجرا می شود و حدود 1300 فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می کند.

این پروژه یکی از پروژه های مهم راهبردی است که با مصوبه شورای عالی گردشگری سوریه مجددا فعال شده و قرار است ظرف شش سال به پایان برسد.

این مجموعه توریستی چهار ستاره از دو بخش تشکیل شده است که در منطقه ای تا 70 دانوم گسترش یافته است.

بخش اول شامل 48 کلبه با زیربنای 5500 متر مربع و یک هتل با 350 اتاق با زیربنای 24500 متر مربع، علاوه بر زمین بازی کودکان، استخرهای شنای بزرگسالان و کودکان، زمین بازی ساحلی زمین و زمین بازی گلف است.

بخش دوم این پروژه شامل دفاتر، خدمات سرگرمی، مرکز درمانی دیجیتال به مساحت 4850 متر مربع و هتل آپارتمان به مساحت 5850 متر مربع، علاوه بر پارکینگ زیر زمینی برای ماشین و اتوبوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق: اولویت سرمایه گذاری در سوریه با متحدانمان است

دمشق: اولویت سرمایه گذاری در سوریه با متحدانمان است