مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 00:072022-10-08اقتصادي

اعتبارات شهرداری ها و دهیاری های بوشهر 3 برابر افزایش یافت


استاندار بوشهر از افزایش اعتبارات ارزش افزوده استان خبر داد و گفت:اعتبارات شهرداری ها و دهیاری های استان بوشهر از محل ارزش افزوده حداقل سه برابر سال گذشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، احمدی محمدی زاده شب گذشته در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی وضعیت عمران و آبادانی روستاها نسبت به قبل انقلاب متحول شده امروز این مناطق از همه زیرساخت های آب، برق، گاز، مدرسه، بهداشت و راه مناسب برخوردار هستند.

استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت های مهم اقتصادی و تولیدی در روستاهای استان تصریح کرد: عدم برخورداری از اشتغال پایدار نقطه ضعف روستاها محسوب می شود که این مهم زمینه مهاجرت روستاییان به شهرها فراهم می کند.

وی با تأکید بر این نکته که باید با ایجاد اشتغال پایدار در روستاها مانع از مهاجرت روستاییان به شهر شویم گفت: ایجاد اشتغال در روستاها بر اساس برنامه تدوین شده مورد توجه قرار بگیرد و همه مسئولان از جمله فرمانداران و بخشداران باید در اجرا طرح های اشتغال زایی در روستاها تلاش کنند.

استاندار بوشهر از تخصیص اعتبارات به دهیاری ها و شهرداری های استان خبر داد و بیان کرد: برای اجرا طرح های عمرانی و اشتغال زایی و کارآفرینی اعتبارات قابل توجهی تصویب شد که باید در کارگروه تخصصی تشکیل شده طرح های مورد نظر مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات شهرداری ها و دهیاری های بوشهر 3 برابر افزایش یافت

اعتبارات شهرداری ها و دهیاری های بوشهر 3 برابر افزایش یافت